Det är som en helt ny värld..

Klockan är nu 20.10 och jag är inte alls sådär trött och seg som jag brukar vara annars vid denna tiden. Jag brukar nästan känna mig halvt döende vid denna tiden, nejdå inte riktigt men ni förstår. Brukar bara vilja lägga mig på soffan och nästan gå och lägga mig och sova vid denna tiden annars.. Men jag är fortfarande pigg! Trots att det har varit full fart idag.
Jag tror allt att den nya medicinen fungerar lite på mig, och det känns helt underbart om det nu är så! Jag ska inte säga för mycket ännu igentligen, och inte hoppas för mycket nu för det är bara första dagen och det KAN ju vara en ren slump att jag just idag är såhär pigg och har mer energi än annars. Men det tror jag inte, men det märker vi ju i morgon.
Om det är medicinen som jag känner av så säger jag bara Ä N T L I G E N ! Efter 2 års strul med olika mediciner hit och dit och inget funkat så kanske det äntligen är min tur nu? att jag äntligen hittat en som fungerar på mig. Åh så skönt!
- Jag kom på mig själv förut, efter att jag hade gjort välling till Saga så tog jag tag i disken som stod i diskstället och ställde in i skåpen och diskade upp det sista som var i diskhon. Det skulle jag annars ha skjutit upp tills i morgon, för jag brukar som sagt vara så himla trött vid denna tiden och inte orka göra sånt. Men idag tog jag tag i det av bara farten.. . Det låter säkert jätte fånigt, men ni som har ADHD själva förstår..


Ni anar inte hur underbart det känns, att få känna en energi som jag aldrig har kännt tidigare. Att orka göra saker o ting utan att behöva känna att det tar emot och är jobbigt. Och att inte känns mig sådär sjukt slut i huvudet och i hela kroppen som jag brukar göra när det varit en fullspäckad dag.. Det känns verkligen helt fantastiskt!
Är det såhär jag igentligen ska känna & må?
Gud vad jag har gått miste om något i alla dessa år!
Att ständigt vara trött & seg och inte ha någon direkt ork är verkligen inte kul, och det är så jag har kännt i många många år.  Men kan det vara så att det äntligen är påväg att vända? Jag hoppas det!
Jag känner mig så glad och hoppfull ♥ livet rullar verkligen på nu och saker & ting ordnar upp sig, allt blir bara bättre och bättre! Och jag bara njuter av mitt underbar liv. Äntligen är det min tur nu!
Jag har världens finaste & underbaraste dotter, och jag har äntligen hittat en sysselsättning som jag tycker om och brinner för - träningen, det är min grej! Och förhoppningsvis hittat en medicin som fungerar och hjälper mig! Det kan inte bli bättre! TACK ♥


Nu ska jag fortsätta att njuta och gå o pussa och krama på min fina dotter innan hon ska lägga sig ♥





Kommentarer
Mandy & River

:) kram

2012-03-15 @ 22:45:40
URL: http://mandyys.devote.se
Emely

Gratismakeup.se!

Gratis smink på nätet, samt forum för sminkintresserade!!



http://www.gratismakeup.se/?r=260099



Samla poän, träffa nya vänner och få gratis presentkort på t.ex. H&M eller Nelly.com!!

2012-03-16 @ 09:07:02
URL: http://www.gratismakeup.se/?r=260099
Mikaela

Hej! Åh vad kul att läsa om din nya medecin!! Måste bara fråga...vad är det för medicin du fått?? Har själv ADHD och har planer på att börja medicinera efter jag slutat amma min älskling. Är ju as kämpigt utan :(. Har provat lite olika mediciner i ung 2 år men vettefan om de var nått som var bra. Kram!

2012-03-16 @ 20:12:14
URL: http://minbebis.com/blogg/mickasj/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0