Våga testa något nytt - Lasagne med svamp och spenat

 

Min lunch idag blev detta, aldrig gjort förut men kände för att testa på något nytt. Och det vart riktigt gott faktiskt, så tänkte dela med mig till er vad jag hade i osv.
Jag går aldrig efter något recept eller så utan slänger bara i på en höft.
Men det jag hade i var:
Lök
Purjolök
Vitlök
färska champinjoner
spenat (fryst, som jag först tinade)
grädde
salt
peppar
grönsaksbuljong
svampbuljong
ost
lasagneplattor

Så stekte jag ihop allting och blandade i grädden, på med kryddor och buljong och sedan la ihop allt i en form (som man gör med en vanlig lasagne) och sedan ost på. In i ugnen 175-200 grader tills plattorna mjuknat. KLART!

Tycker ni det är kul när jag lägger upp recept och sånt?
Vill ni att jag fortsätter med det? :)


Kommentarer
Sandra

Hej!

Trevlig blogg.

Kika gärna in hos mig, jag syr och säljer barnkläder mm

2012-01-30 @ 16:33:23
URL: http://madefourkids.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0