Kan jag, så kan ni!

För varje vecka som går händer det bara mer och mer, KUL som tusan! Det kan hända mycket på bara 4 veckor ser ni, rätt häftigt tycker jag! Så för er som börjat träna eller tänkt börja, KÖR HÅRT! Ni kommer att lyckas ni också, det är bara att kämpa på! Jag försöker peppa er så mycket jag bara kan, för jag vet själv hur kul det är och hur glad man bli när man väl börjar se resultaten. Så kom igen, kan jag så kan ni!

Håller på att svara på era frågor, dom kommer att komma upp under kvällen. Där kommer jag skriva lite hur jag tränar, vad jag äter osv.. Så kan ni få lite tips :)

Ska även tillägga att jag spänner magen på båda bilderna, glömde nog skriva det när jag la upp den vänstra bilden första gången.. Målet är att det ska se ut såhär utan att jag ska behöva spänna magen. Men musklerna finns ju där, måste bara få bort det sista fettet så det tajtas till!


Kommentarer
H J J O N S S O N

Hej!

Jag har tre pågående tävlingar som avslutas imorgon. Jag hoppas så mycket att du vill vara med i de tre tävlingar. ----> http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/tavlingar-som-avslutas-imorgon.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna kommentarer.

2012-04-29 @ 18:41:38
URL: http://hjjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0