ännu ett svar

Moa om SVAR !:
nej vågar inte, vet inte om du tycker om mig?! vi umgicks lite förr men inte så värst mycket. Ja vet att du är stark & kommer klara ansvaret för ett barn mycket mycket bra ! vill säga vem ja är för vill egentligen att vi ska vara vänner eftersom vi båda bor i ljungsbro ! kram

svar : Men kom igen nu! Vad är du rädd för? Du måste säga vem du är, jag spricker av nyfikenhet!
Men säg vem du är så kanske vi kan vara vänner ? Inte så lätt o vara vän med någon man inte vet vem det är..
Kram



Kommentarer
"Lovisa Malm"

läs min blogg om hur jag blir behandlad om socialen, hur jag mår och om min vardag överhuvudtaget. sprid gärna min blogg jag vill att folk ska få veta hur livet för en tonåring egentligen är, MVH "Lovisa"

2009-11-25 @ 17:11:43
URL: http://lovisamalm.blogg.se/
Moa

Vill men vågar verkligen inte Jenny, beundrara dig iallafall ! <3

2009-11-25 @ 23:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0