SVAR !

Moa om svar på kommentar:
okej, men varför tog det slut?? Ja tyckte ni var ett fint par, han gjorde vell ditt namn på benet? tror du klarar av att vara mamma till ditt bárn själv utan honom, eller han kanske ska finns med i bilden när ditt barn växer upp? du vet vem ja är egentligen men vågar inte säga vem ja är ! ja beundrar dig mycket !

svar : Snälla säg vem du är istället ? :P jag blir ju så nyfiken eftersom du verkar veta endel?
Jag pratar inte så mycket med honom så jag vet inte hur han har tänkt att göra, om han ska finnas där eller inte.
Jasså det gör du? Tack så mycket :)



Kommentarer
-svantes mamma-

Hon bor på Margarethalundsgatan. Har varit där några ggr, mamma körde på den tiden så jag vet inte mer än så :/

Ska dit i nästa vecka ev. och hälsa på. Kör själv denna gång så de blir intressant. hehe



kram

2009-11-24 @ 19:07:14
URL: http://nykick.blogg.se/
Moa

nej vågar inte, vet inte om du tycker om mig?! vi umgicks lite förr men inte så värst mycket. Ja vet att du är stark & kommer klara ansvaret för ett barn mycket mycket bra ! vill säga vem ja är för vill egentligen att vi ska vara vänner eftersom vi båda bor i ljungsbro ! kram

2009-11-24 @ 19:31:25
-svantes mamma-

Jaa, vi hittar säkert. :) hehehe har ju gps oxå, men den litar jag inte fullt ut. Haft dåliga erfarenheter med den satans gps:en. hahaha



Jaaa, man blir ju glad vilket kön som. Så länge barnet är friskt så är det undebart! :)



Kram kram

2009-11-25 @ 08:36:22
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0