pigga & glada

Godmorgon finisar :)

Hur mår ni idag?

Själv mår jag kanoners, likaså Saga. Våran morgon startade vid 08 i morse, då kom Saga in och väckte mig. Hon ville titta på barbie så gick upp och satte på det till henne och sedan la jag mig i sängen en liten stund igen och kikade runt lite på mobilen. Blev en sisodär 12 timmars sömn i natt - SKÖNT! Somnade någon gång mellan halv 9 - 9 igår, var så sjukt trött. Hade igentligen kunnat somna tidigare, men var rädd att jag skulle vakna i natt och va pigg då.. Men det behövdes lite extra sömn efter fredagens bravader hehe. Märks att man inte är van vid nattlivet längre, det tar på krafterna. Men kul hade vi så det var värt att vara trötter dagen efter. Men nu har jag sovit ut ordentligt så nu är man pigg & glad igen.

Vi har ätit lite frukost, Saga har degat med playdoo degen och nu dricker jag lite kaffe och Saga tittar på barnprogram. Ska snart stoppa Sagis i en dusch och sedan göra oss i ordning för dagen.
Skulle igentligen ha övningskört lite idag, men ser inte ut som det blir så. Ska iallafall upp till pappa sen och hjälpa honom lite i trädgården, sen blir det även att grilla där ikväll. Mumsigt! Vädret är ju sjukt fint, så passar bra att fixa och dona i pappas trädgård idag. Så kan Sagis springa runt i gräset och busa. Saga ska nog få cykla till pappa sen, har ju inte hunnit vara ute och cyklat något ännu så måste ju göra det :)
Så nu ska jag dricka upp kaffet sen stoppa busungen i duschen.
Hoppas ni får en fin dag! ♥


tyvärr så kommer det bara bli mobil bilder framöver, för Sagis har lyckats ta sönder min kamera :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0