Godmorgon underbara måndag !

Denna dagen började med jorden längsta sovmorgon! Saga väckte mig och jag tittade som vanligt på klockan, 10.30!!!? shiit. Hon kom in till mig tidigare på morgonen vet jag, men då la hon sig brevid mig och somnade om igen. Men inte så konstigt med tanke på hur sent pluttan kom i säng igår.. Men skönt som tusan var det iallafall! Känner mig riktigt pigg & utvilad. Dock får jag lite små panik när man sovit såhär länge, känns som man sovit bort halva dagen. Märks att man börjar bli äldre hehe. Förut när man var yngre kunde man ju sova till 2-3 på dagarna utan problem. Och nu tycker man att halv 11 är jätte sent! haha.

Men nu har vi precis ätit lite brunch eftersom vi vaknade så sent så fick det bli brunch, Saga ville så gärna ha pannkakor så hon fick det. Men jag körde på min gröt, lite banan, protein och kaffe. Får bli mellis lite tidigare sen istället.

Ja idag har vi inga direkta planer, det är studiedag för Sagis så därför är hon hemma ♥ Blev en extra lång helg för oss, men det är bara mysigt eftersom jag varit borta ifrån henne lite i helgen.
Vi ska nog upp till pappa och brorsan och ta en fika sen iallafall. MÅSTE ju ut i solen, men ser ut som det blåser väldigt mycket bara?  Men termometern visar 25 grader iallafall, GÖTT!
Ska göra oss i ordning lite och sen går vi nog ut och cyklar så Saga får träna lite på det :)
Ska försöka blogga lite från mobilen under dagen, brukar vara väldigt dålig på det - jag vet. Men glömmer helt enkelt bort det, men idag ska jag försöka!

Hoppas ni får en härlig dag i det fina vädret!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0