Hej sötisar!

Hoppas allt är fint med er?
Med mig är det kalas bra! Skönt att vara tillbaka i vardagen och rutinerna igen.

Morgonen började ju med VÄRLDENS oväder från ingenstans. Blixtrade, åskande och sen kom spöregnet. Lagom tills jag skulle gå med saga till dagmamman, kul! Och just idag var jag tvungen att lämna saga strax innan halv 9 för dom skulle gå iväg då. Så kunde ju inte avvakta och hoppas på att det skulle sluta, plus att jag är livrädd för åskan så det tog ju emot lite att ge sig ut! Men det var ju bara stoppa ner saga i vagnen med regnskyddet på och halvt springa. För själv vågade jag inte ta något paraply ifall blixten skulle slå ner i det haha. Så jag vart ju rätt lagom blöt kan jag säga!
Saga vart inte speciellt rädd för åskan och jag fick ju glatt spela med och säga att det var lite häftigt osv.. Även fast jag innerst inne nästan grät efter mamma, haha! Nej då inte riktigt, men nästan :P

Lämnade pluttan och gick vidare mot gymmet, skönt att vara tillbaka nu efter 1 veckas vila. Blev ett grymt benpass idag, Kalle hjälpte mig lite och gav mig lite nya övningar osådär. Skönt att ha någon som pushar på en lite ibland!
Riktigt roligt var det och är jätte nöjd med passet!

Påvägen hem slurpa jag i mig en gainer och stannade till vid Meddo för lite städning. Tog även en solning när jag var klar, skönt som tusan!
Nu är jag hemma igen och har precis käkat lunch ute på balkongen. En sallad med kräftstjärtar blev det för jag har vart så sjukt sugen på det länge nu och sen lite fullkornspasta från gårdagen med så det skulle bli lite mer mat så ja inte går ner något mer nu, vill ju gå UPP och bygga muskler :) så bara en sallad är ju lite för lite, lite kolhydrater behövs med.

Nu avnjuter jag en kopp kaffe här på balkongen, så underbart skönt! Ska väl hoppa in i en dusch strax och sen fixa mig lite. Sen ikväll åker vi hem till mamma & Peter och grillar, mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0