Nu kryper vi ner i sängen igen och myser.

Vi vaknade för lite mer än en timme sedan, och har precis ätit lite frukost och nu dricker jag en kopp kaffe och Saga kollar lite på barnprogram ♥
Idag kände jag INTE ALLS för att gå och lämna Saga, inte alls sugen på att lämna henne i "lokalen" när hon blev så ledsen igår! Jag vet att hon behöver lära sig att vara där, men idag kände jag bara att - nej idag vill jag ha Sagis här hemma hos mig! ♥ Och så fick det bli, ringde förut och sa att hon ej kommer idag men kommer en stund i morgon. Jag vet ju att hon har kul när hon väl är där, och det är ju bara i början när man lämnar hon blir ledsen.. Sen är ju alla hennes kompisar från dagmamman där så hon är ju inte direkt ensam bland massor främlingar. Men ibland vill man bara inte dela med sig utav sin skatt, utan man vill ha den för sig själv ♥ Och så kände jag idag, så det får bli en mysdag hemma med mamma idag. Och hon verkade inte protestera emot det, utan blev nog rätt så glad.

Får se vad vi hittar på för något skoj idag, börjar med att ha en riktig mysmorgon ♥ Krypa ner i sängen igen och titta på lite barnprogram. Inga måsten, ingen stress, utan bara är och tar dagen som den kommer.

Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin dag! ♥


Kollade igenom lite skivor med gamla bilder igår. Känns sjukt att Saga varit sådär liten och att hon faktiskt legat i min mage känns ju ännu konstigare.. Kan inte riktigt förstå det?
Hon blev genast så väldigt stor nu. Man tänker ju typ henne som en liten bebis fortfarande, men hon börjar ju faktiskt bli en stor tjej nu! Igår blev hon ju 2 år & 5 månader, hon blir ju faktiskt snart 3 år.
Åh vad jag älskar dig min fina fina dotter, DU ÄR MITT ALLT OCH DET VACKRASTE PÅ DENNA JORD ♥


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

åh vilka fina bilder!!

2012-05-15 @ 09:18:29
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh vilka fina å mysiga bilder! tänk att dom vart så små å legat i ens mage <3

2012-05-15 @ 09:55:15
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Caroline

...glömmer aldrig den där dagen, det var första gången jag höll lilla gumman <3 kram

2012-05-15 @ 11:01:44
Anonym

Åååh vad skoj att se gamla bilder på dig (och Saga) :)

2012-05-15 @ 19:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0