Stop the time for a moment,

Ja här inne var det knäpptyst igår, jag vet.. Men dagen gick så fort och jag hann inte riktigt med att blogga.
Saga var iväg med Caroline en sväng, så jag passade på att städa, sen tog jag och pappa en sväng med bilen - gick lika bra som vanligt! Sen kom pluttan hem igen, sen kom några och lämnade en stereo till mig som jag ska köpa, och sedan iväg på kalas hela kvällen.. Och kom inte hem förens 10 ungefär, så då var det raka vägen i säng för oss båda typ. Så därför blev det rätt tyst här inne, måste bli lite bättre på att blogga från mobilen för den har jag ju alltid med mig.

Saga fick sig en cykel igår, och så glad hon vart! Hon förstår inte riktigt hur man trampar själv, men det kommer med lite träning. Men hon var såååå stolt när hon satt på den, ååh min stora tjej ♥ Snälla stanna tiden lite nu, det går lite för fort.. Tänk att hon redan är stor och ska börja cykla? Jag förstår inte riktigt det, för mig kommer hon ju alltid vara min lilla bebis.. ♥

Vi har varit vakna ett tag, ätit lite frukost, tittat på tv och busat lite.. I eftermiddag ska Saga till sin mormor och sova där tills i morgon för mamma Jenny ska ut på lite festligheter ikväll. Ska bli riktigt kul faktiskt, nu var det ett bra tag sedan! Så hoppas på en grym kväll :)

Hoppas ni får en fin fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0