Man blir så stolt!

Eftermiddagen och kvällen har vi spenderat med Linn, super mysigt ♥ Vi har busat, ätit god mat, druckit kaffe, pratat massor skit och bara haft det trevligt! ♥
Men nu har hon åkt hem för en liten stund sedan, och Saga hon sover sen halv 8 ungefär..
Själv är jag trött och tänkte krypa ner i sängen så man är pigg & glad i morgon.. I morgon står det träning och övningskörning på schemat, skoj!

Saga var så himla duktig förut! Hon gick helt själv in på toan utan att säga till och satte sig på pottan - kissade, torkade sig och hällde ut kisset i toaletten. Duktiga tjejen! Var även utan blöjan ett tag sen, men råkade hända en liten kissolycka på golvet. Men det är ju sånt som händer. Är bara glad att hon vill vara utan blöjan lite, för förut VÄGRADE hon och skrek rakt ut om hon inte fick någon blöja haha. Men nu kan hon själv säga att hon inte vill ha den när jag frågar och hon är utan ett litet tag varje dag nu, så det är ju ett framsteg. Man blir ju så stolt när dom lär sig nya saker och det händer nya grejer i utvecklingen, och sen är det ju så kul med! :)

Nej nu ska jag smyga in och ge min prinsessa en puss, sedan göra i ordning mitt nattmål och sedan krypa ner i sängen. Natti natti ♥

ååh, dom här bilderna är ju så fina!  Vad liten hon var min plutt ♥


Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Åh så söta bilder!

2012-05-18 @ 21:59:05
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0