En skön promenad och en härlig pratstund ♥

Ja som jag skrev förut så vart jag barnledig en stund på förmiddagen.. Caroline var sugen på att leka med Saga lite, så hon kom och hämtade henne så hade dom åkt till stallet och sedan till björkö och tittat på djuren..
Så jag hoppade i min rosa mjukisdress och gick först förbi solariumet för en liten solning och sedan upp till kanalen för en promenad. Skönt!
Under promenaden ringde jag till pappa för att fråga om han ville bjuda på en kopp kaffe, och det ville han.
Så gick hem dit, drack lite kaffe och hade en härlig pratstund ♥ Satt i nästan 2 timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Han är verkligen fin min pappa, är så glad att jag har honom ♥

Sen gick jag hem till Caroline & dom, så skjutsade dom hem mig och Saga. Och Saga hon somnade nästan direkt när vi kommit hem så hon sover nu.. Själv dricker jag en kopp kaffe och bara tar det lugnt, ska strax hoppa in i en dusch och sen vänta på att pluttan vaknar. Då blir det att gå bort till affären och handla lite, Saga fick några kronor av Jonte som hon skulle ha till lite lördagsgodis hehe. Måste även handla lite annat behövligt.. Och sen hem igen och fixa iordning middagen och sen blir det nog lite mys framför tvn skulle jag tro :)



 

Glad tjej som kissat på pottan (igår)




Kommentarer
Caroline

Pengarna fick hon av Jonte ju

2012-05-05 @ 16:35:14
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

men gulle hon! hon är ju för go din lilla tös =)

2012-05-05 @ 17:54:42
URL: http://www.melissasprinsar.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0