Man blir lätt lite pratsjuk såhär på kvällen...

Saga lyckades ju vakna när jag skulle bära henne till vagnen. Men det blev en promenad för det, och jag tror Saga tyckte det var rätt mysigt. För hon satt så snällt i vagnen under hela tiden och kollade på fåglarna och humlorna som flög förbi och pekade på allt och munnen gick i ett, haha. Det är ju hur skönt som helst att promenera när det är såhär underbart väder! Och runt kanalen är det så himla fint, så det är riktigt härligt att gå där. Dom nya skorna var jätte sköna, men det visste jag ju redan innan eftersom jag har precis likadana när jag tränar fast dom är svarta & lila. Men funderar på om jag ska ta dom nya när jag tränar istället och mina andra när jag är ute och går. För vita skor blir ju rätt så smutsiga och förstörda fort, så kanske är bättre att ha dom inne?

Efter promenaden gick vi till Meddo för lite städning, och dit kom även brorsan. Han busade med Saga medans jag städade och jag passade även på att ta en solning, var ju nya rör så kunde inte hålla mig. Under tiden jag solade så hade även mamma kommit dit, så dom hade gått och köpt glass som dom stod och smaskade på när jag kom ut. Hann inte träffa dom så jätte länge, men en liten stund blev det iallafall innan dom skulle hem.
Sen traskade vi till affären och sedan hemåt vi också.. Lite kvällsmat i magen som idag blev väldigt lätt, hade absolut ingen lust att ställa mig och laga någon mat. Och Saga hade ju precis tryckt i sig en stor glass och jag var inte heller sådär jätte hungrig. Så det fick bli lite goda mackor & naturell yoghurt med banan, färska jordgubbar, hallon och hackad mandel i. Super smarrigt! Saga ville dock inte ha någon yoghurt, så hon fick bara en skål med frukt & bär och en macka då.. Och det funkade lika bra det som middag idag för vi båda blev mätta & belåtna.

Hade tänkt att vi skulle gå ut en stund till förut, men Saga var så himla trött och s u p e r gnällig så blev inget med det. Utan tidigt i säng istället, så hon la sig i sängen strax innan 7. Och det tog inte många minuter innan det blev knäpptyst inne i hennes rum, så ja hon var nog väldigt trött!
Själv ska jag ta mig en dusch och sen vet jag inte. Blir väl antagligen att lägga sig och glo på tv? Finns inte så mycket annat att göra. Suger verkligen att vara ensam ibland! Man har ju liksom ingen att prata eller umgås med efter att Saga har somnat, och inte kan jag gå iväg och träffa någon eller göra något.. Man blir ju ganska så låst när man är ensam, men det är så det är och kommer att vara :) Ja tills den dagen jag kanske träffar någon då, är väl förhoppningsvis inte ensam i resten av mitt liv haha.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska jag nog ta och ringa någon. Är lite pratsjuk faktiskt!
PUSS




Kommentarer
Lindassphoto - fotoblogg

Åh vad gott de ser ut på första bilden! :D

2012-05-03 @ 20:35:06
URL: http://lindassphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0