mycket möten på sista tiden.

 


Vaknade i morse av att Saga ropade på mig,
gick upp och hittade henne inne på toaletten. Där satt hon på pottan och hade kissat, och nu under morgonen har hon även kissat där 2 gånger till - MAMMAS DUKTIGA TJEJ!
Haft lite frukostmys framför tvn ♥ Och Saga åt 3 stycken små youghurtar och några tuggor på en banan, " mera youghurt, mera youghurt" sa hon efter varje, förvånad och väldigt glad eftersom hon annars aldrig äter så mycket på morgonen, sprang jag och hämtade fler. Så nu är vi båda mätta och belåtna!
Saga står i köket och "diskar", hon älskar att stå där och plaska med vatten & bunkar och greja. Och själv dricker jag en kopp kaffe.

Ska ta ett varv med snabeldraken och moppa golven lite tänkte jag innan vi gör oss i ordning. Sen i eftermiddag ska vi in till stan och möta upp mamma,hon ska va med Saga en liten stund medans jag ska på möte med en SYO och prata om mina planerade studier. Vi ska kolla upp mina betyg och kolla vad jag behöver ha för att komma in på den utbildningen jag vill osv. Det är mycket möten nu, haft möten varenda vecka. Men det är skönt att det är lite på gång! Så det är iallafall planerna för idag :)

Älskar den här bilden på Saga, hon är så fin mitt hjärta



Kommentarer
frida berg

Ha en bra fredag! :)

2012-05-11 @ 13:04:10
URL: http://fbs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0