Hjärtebarnsfonden ♥

En tjej frågade mig om jag ville hjälpa henne att sprida hennes lillebrors insamling till hjärtebarnsfonden här på min blogg.
Och självklart vill jag hjälpa till med det jag kan för att den ska spridas!

Albin heter hennes lillebror, och han fyller 7 år i höst. Han är en vanlig, jätte söt kille.. Men han föddes med ett ovanligt och komplicerat hjärtfel och behöver därför lite hjälp ibland, och hjälp kostar som vi vet mycket pengar. Så vill du, kan du hjälpa Albin och alla hans hjärtebarnskompisar genom att bidra med en liten slant! En liten slant som skulle betyda såå mycket, en slant som kan göra väldigt stor nytta. Med en liten slant kan vi hjälpa till så att dom får den hjälpen dom behöver för att dom ska få leva ett så normalt liv som möjligt. Och det är ju klart vi vill det, eller hur? För det är ju verkligen hemskt att så små liv ska bli drabbade! Deras liv har knappt börjat, men är ändå så nära slutet ♥ Så med eran hjälp kan vi bidra så att insamlingen kan nå sitt mål!
Så snälla, gå in här och gör det ni kan ♥





Kommentarer
Ellie

Tack så jätte jätte mycket fina Jenny!

Kramar till dig <3

2012-05-12 @ 00:05:59
URL: http://elliebjorkburstrom.blogg.se/
callefille

fin blogg, allt bra :D bloglovinsbyte?

2012-05-12 @ 10:27:55
URL: http://callefilles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0