ut och köra lite bil

Morrn morron :)

Hoppat ni har sovit gott, för det har jag gjort!
Röd dag idag och därför ingen dagmamma för Sagis. Så vi kunde ligga i min säng och titta lite barnprogram och mysa innan vi gick upp, mys ♥ Men nu är vi uppe, pigga & glada!
Jag sitter och äter frukost - gröt, protein & kaffe som vanligt. Fick även bli en macka till för jag var lite extra hungrig idag.
Saga hon ville inte vara social mot sin mamma utan hon skulle promt titta på pippi, och eftersom vi är lediga så fick hon ha lite frukostmys framför pippi. 

Ser ut som ännu en dag med underbart väder? Solen skiner och termometern visar redan 10 grader, fint!
Blir nog att sätta Saga i vagnen och ta sig en promenad sen eftersom det ej blir någon träning för min del idag. Men passar rätt bra med lite promenad bara för har sjuk träningsvärk i både mage, ben & rumpa haha. Men den lär ju vara ännu värre i morgon, alltid värst 2-3 dagen. Men då kan det faktiskt vara skönt med en långpromenad så man får sträcka ut benen lite. Kan ju passa på när Saga ska sova sen så får hon sova i vagnen.
Men om ett tag ska jag först gå upp med Sagis till Carro så ska hon vara där och leka en stund så ska jag och pappa ut och köra lite bil, KUL :D Gäller att passa på och ta alla tillfällen jag får att köra på, så jag kan ta mitt körkort snart.. Hoppas bara det går lika bra denna gången också, men det tror jag nog!

Nej nu ska vi klä på oss och greja lite, vi hörs sen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0