spelmedposten.se

Hittade en riktigt bra sida på nätet med massor utav roliga spel, brädspel m.m!
www.spelmedposten.se
Där kan man beställa spelen så kommer dom hem till dig istället för att behöva åka till någon affär för att köpa. Smidigt va?
Och leveranstiden är bara 2-4 dagar och frakten ligger endast på 49:- oavsett hur mycket du beställer. Skit bra!

Jag satt och kollade och hittade bl.a detta spel "knasiga djur" tänkte det kunde vara en roligt spel till Saga.
Man både leker & spelar samtidigt. Man kan byta delar på sina djur, lyssna på djurens läten osv..

Sen hittade jag även detta "Helt hysteriskt" och det har jag spelat förut. Det är verkligen hur kul som helst, man får sig många goda skratt kan jag lova!
En spelare får ett hemligt ord som dom andra ska gissa vilket det är. Och till din hjälp
finns det frågor på spelplanen som t.ex storlek,
ljud, doft etc.
Och samtidigt som man ska försöka lista ut vilket ord det är personen har fått så får man olika tvång som te.x kan vara: att tala med finsk brytning,
inleda varje mening med "visserligen är
jag en idiot men..." eller att hela tiden hålla ett
finger på din näsa m.m...

Och oftast så gäller flera tvång samtidigt. Ja ni förstår nog att det blir mycket skratt undet spelets gång.



Det finns även andra saker och inte bara spel,
”Leksaker, pussel, Lundby dockskåp och byggmodeller och det finner du på spelmedposten.se”.


Kommentarer
felicia - fotokobran

jag vet inte om du är en av dem som läser min blogg, men det skulle betyda enormt mycket om du ville slänga in en kommentar om vad du gillar att läsa på en blogg, och vad jag kan skriva mer om! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-vill-ni-se-mer-av.html

kram! :)

2012-05-05 @ 21:48:51
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0