Man njuter ENBART för stunden.

Det blev en jätte mysig kväll med gooooood mat och mys i soffan med hjärtat och godis. Men det märks verkligen att kroppen INTE är van vid gottigheter längre - HEJ BALLONGMAGE! Efter en fet potatisgratäng till middag och sen godis så svullnade min mage upp ganska rejält, inte alls skönt. Så frågan är om det verkligen är värt att unna sig på helgerna? Man njuter för stunden, men INTE efteråt..
Saga, hon njöt däremot! Hon är en riktig gottegris, hon ä l s k a r godis och allt som är sött haha. Och denna helgen blev det godis både igår & idag så hon var nog rätt så nöjd tror jag.

När pluttan lagt sig förut så hade jag en liten "ta hand om mig själv" kväll.. Tog ett fot bad, filade fötterna, duschade, rakade mig osv.. Ska även ta och måla naglarna nu innan jag lägger mig. Ska bara äta upp mitt proteinfluff först, vilken jag absolut inte är sugen på igentligen med tanke på godiset förut. Men det är bara att smaska i sig det.
Hoppas ni har haft en fin lördag, Natti natti

Nöjd tjej som precis köpt lördagsgodis ♥

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0