min lilla tokunge ♥

Denna dagen gick väldigt fort! Helt plötsligt vart det kväll, även fast det inte känns som så eftersom det fortfarande är ljust ute. Lite små konstigt känns det ju att lägga Saga nu, känns ju inte som klockan är så mycket som den är.
Men det är ju jätte skönt att det är så ljust ute så sent nu :) Nu är vi påväg mot ljusare tider, wihu! Inte långt kvar tills sommaren är här nu, så himla skönt!

Dagen har bara rullat på idag.. Benpasset gick jätte bra förut, gick som vanligt hem med två skakiga små ben he he.
Blev även en sväng förbi solariumet påvägen hem och bättra på brännan lite. Jag vet att det inte är bra att sola, men jag älskar att ha lite färg. Man känner sig så himla mycket piggare & fräschare :)
Sen hem och äta lunch, dricka kaffe, duscha o greja lite innan det var dags att hämta hem trollet ♥
Och det hade gått jätte bra idag hos dagmamman, pigg och glad som vanligt och hade ätit jätte bra till lunchen.
På onsdag ska jag på Sagas första utvecklingssamtal. Nu inser man verkligen att Saga börjar bli en stor tjej! Tiden har gått så himla fort, hon var ju nyss en liten bäbis? Och nu ska man börja gå på utvecklingssamtal och föräldramöten osv..  Men det ska bli spännande att höra hur hon sköter sig det lilla busfröet..

Saga gick och la sig för en stund sedan och jag tänkte sätta mig i soffan och ta ett fotbad, gud så skönt!
Hoppas ni har haft en härlig dag ♥

Sagas nya favorit plats, sitta i vagnen framför tvn. Tokunge ♥
Så hon fick sitta där och äta sin kvällsmacka :)


Kommentarer
Lisa

Fotbad lät som en riktigt bra idé!. Tror att jag ska ta och härmas lite

2012-03-26 @ 19:52:09
URL: http://lisa.onelove.se/
kkrazyjulia :s

hej, allt bra idag?

KRAMAR!:D

2012-03-26 @ 21:53:23
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0