lite god mat & myskväll.

Har precis käkat lite frukost med brorsan, han sov ju här i natt :) Saga satt här en liten stund och åt några skedar yoghurt men gick sedan. Hon är inte så förtjust i frukost såhär direkt på morgnen, hon blir väl så mätt på sin välling kanske? Försöker med allt, men det är oftast ingenting som passar såhär direkt på morgonen..
Men dom har ju fruktstund när Saga kommer till dagmamman så hon får i sig något och inte går hungrig, så det är ju bra!

Igår åt vi lite god mat, Wille fick bestäma och han ville ha kyckling, klyftpotatis och bea-sås. Bella kom även ner hit och käkade lite med oss och sen drack vi lite kaffe och pratade. Min fina fina vän, du är bäst ♥
Sen gjorde vi iordning lite grönsaker & dipp och hade lite myskväll framför tvn. Måste ju vara lite speciellt att komma och sova hos syrran vettni, så måste ju fixa lite extra mys he he.
Saga fick även vara uppe lite längre och busa med sin morbror. Morbror är favoriten :)

Mötet igår med sjuksyrran gick bra! Vi pratade om hur det hade gått under veckan o sådär. Och hon tyckte att vi skulle höja dosen lite så det gjorde vi. Tog även puls & blodtryck och det såg bra ut.
Och det där med träningen var inget hon hade hört förut att någon upplevt, utan hon trodde också det var nu i början det kunde bli så.
Så skulle ta det lite lugnare nu och inte köra så hårt som jag brukar, inte för att det var farligt på något sett för det var det inte sa hon.. Utan skulle ta det lugnt om jag tyckte det var för obehagligt. Kunde även vänta med att ta medicinen till efter jag tränat ifall jag upplevde det som jätte jobbigt och det fortsatte vara såhär. Så jag får testa mig fram lite o komma på någon bra lösning. Har ju som sagt höjt dosen idag och vi får se hur det känns med träningen, kommer iallafall ta det lugnt.
Så får vi se hur dagen kommer att bli nu när jag höjt dosen, om jag känner någon skillnad :)

Åh snart åker vi förhoppninsvis upp till mormor & morfar om vi får plats i bilen vi ska åka med. Ska åka med min morbror och hans två döttrar och dom har ju också barnstolar så kan bli lite tajt om plats, men vi skulle testa och se. Och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS det går, för jag vill verkligen åka. Saknar min mormor & morfar så fruktansvärt mycket ♥ Dom är verkligen speciella för mig, mina favoriter ♥ Så ja hoppas vi ses snart!
Nu ska jag göra oss i ordning :)

Hoppas ni får en fin dag! ♥


Kommentarer
Isacs Mamma

Hej får jag lov att tipsa dig?

I morgon avslutas tävlingen som jag har där du kan vinna pris ifrån kullerbytta!



Är du med?

http://isacsmamma.blogg.se/2012/february/utkast-feb-15-2012.html



Har även en tävling med Dotto.se kika in och ta chansen du med:)

2012-03-21 @ 08:26:24
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Studeravidare.se

Var med och tävla om MacBook och iPads!



Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!



1:a pris: MacBook Air 11”

2:a pris: iPad 3

3:e pris: iPad 2



Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!



Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är en av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut ut en vinnare.



Vinnaren får en iPad 3!



Lycka till!



/Studeravidare-gänget

2012-03-21 @ 11:22:15
URL: http://www.studeravidare.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0