kanske ska ta det lite lugnt i början?

Då var det måndag igen och en ny härlig vecka att se fram emot..
Dagen började med att kämpa sig ut i stormen och gå upp med Saga till lokalen, dom skulle vara där idag. Och herregud vad det blåser ute, trodde nästan vi skulle flyga iväg.
Och Saga vart lite ledsen idag när jag skulle gå, åh vad ont det gör att bara gå därifrån då. Igentligen ville jag bara ta med henne hem igen men det var bara att gå därifrån. usch. Men det tog säkert inte lång tid innan hon blev glad igen :)

Jag traskade vidare mot gymmet och körde ett ben/rump pass. Det var rätt tufft idag, kändes som benen brann när jag gick därifrån, kändes som dom skulle vika sig när som helst haha.
Känner mig även lite små lustig nu när jag tränar när jag börjat med medicinen. Hjärtat pumpar hårdare och jag blir mer anfådd. Och efteråt är jag helt slut, känner mig lite små yr och lustig. Så kanske skulle ta det lite lugnt nu i början när kroppen inte är van med nya medicinen.. Kanske blir för mycket påfrestning för kroppen? Det är ju en påfrestning i sig att bara börja med en ny medicin som kroppen ej är van vid. Men som tur är ska jag träffa min sjuksköterska i morgon så ska ta upp allt med henne då.

Just nu sitter jag i soffan, när jag kom hem gjorde jag mig en proteindrink och slängde mig på soffan direkt. Kände mig helt slut verkligen och lite små ont i huvudet. 
Ska snart gå bort till affären och köpa mig något gott att äta till lunch, sen ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen innan det är dags att hämta hem min älskling ♥

Effekten av medicinen har varit lite upp & ner dom senaste dagarna. Både igår och idag har jag kännt mig väldigt seg och trött, lika trött som vanligt på morgonen och inte alls så där mycket energi som jag hade dom första dagarna. Men som sagt så ska jag träffa min sjuksköterska i morgon så kanske får höja dosen lite? Vi får se...

Hoppas ni får en fin måndag!


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Ta hand om dig!!!

2012-03-19 @ 13:06:06
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0