Tycker så synd om min lilla älskling <3

Godmorgon!
Vill börja med att säga ett stort GRATTiS till pappa/morfar som fyller år idag, hurra hurra hurra! ♥

Natten blev lugn, Saga vaknade 2 gånger och ville ha lite vatten att dricka bara och sedan somnade vi om. Så inga fler spyor!
Så jag sitter och pillar i mig lite frukost, och dricker lite kaffe. Även fast jag nästan är säker på att det är Sagas mage som krånglar så är man ju ändå lite små rädd att det är något annat och jag ska bli dålig. Men äta måste jag ju göra så det får bli som det blir!

Saga har gått och kämpat hela morgonen med bajset, och nu kom det lite lite. Stenhårt! Så jag tror fasen hon är helt förstoppad, säkert massor bajs där inne. Så idag måste jag få tag på något som kan hjälpa henne att få ut allt. För såhär kan vi inte fortsätta, hon måste ju få bajsa! Stackars min lilla tjej ♥
Får se om någon kan ställa upp och åka till apoteket åt oss.



Hoppas ni får en fin dag! ♥


Kommentarer
Lisa, studentliv och politik

prova att ge henne katrinplommonuré och skippa laktos, brukar ge lite resultat iallafall :)

2012-03-25 @ 11:10:04
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Ninni - Foto & Vardag

stackars liten =/ hoppas det blir bättre snarast :(

2012-03-25 @ 12:44:40
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0