Simhallen med Sagis och Bellis <3

Hallå där!

I morse gick vi upp och åt en brakfrukost och sedan packade vi väskorna och mötte upp Bella och sedan gick vi till simhallen och badade. Super mysigt! Saga tycker det är jätte roligt att vara där uppe. Tog en liten paus och fikade på lite glass och kaffe. Jag hoppade faktiskt över glassen och tog bara en kaffe, var skit sugen men sen när jag väl skulle köpa så tänkte jag nej nej jag tar bara en kaffe. Jag kanske unnar mig något gott i helgen istället :) Men Saga och Bella smaskade i sig varsin glass och sedan ner i plurret igen.

Påvägen hem somnade Saga i vagnen och hon sover fortfarande fast bärde över henne till sängen istället.
Jag håller på att plocka och dona här hemma, ska även dra ett varv med damsugaren och moppa golven tänkte jag.
Sen när Saga vaknar blir det lite mat i magen och sen får vi se vad vi hittar på. Kanske ut i lekparken en stund, är ju så fint väder!
Idag blir det ju ingen träning för mig, skönt med lite vila också för har lite träningsvärk idag ;)
Men i morgon blir det träning igen, wihuu! Brorsan och mamma ska bada med Saga medans jag svettas i gymmet.

Vad hittar ni på idag? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0