Nu ska onyttigheterna brännas bort!

Godmorgon mina fina ♥

Hoppas ni sovit gott :)

Jag har sovit som en stock hela natten och har inte vaknat något, skönt! Men kände mig inte alls pigg i morse så det var mindre skönt.
Men nu är vi uppe och har frukost, vitaminer och medicin i magen så börjar piggna till nu. Sitter även och häller i mig lite kaffe för att hoppas på att piggna till lite extra.

Vi ska strax klä på oss och fixa i ordning oss lite, sen traska upp till Carro och lämna Saga för dom ska busa lite idag ♥ Så jag tänkte traska bort till gymmet en stund, blir bara bandet idag tror jag. Eftersom jag körde mage/rygg igår och i morgon är det ben/rumpa och armar på tisdag och jag brukar få sån träningsvärk av armar så kör jag det idag kommer jag ej kunna köra på tisdag. Så det får nog bli 1 timme på bandet idag, bränna bort alla onyttigheter från gårdagen haha.
Känner av gårdagens träning i mage & rygg, äntligen. Sista gångerna jag kört mage så har jag inte fått någon träningsvärk längre, så behövde nog lite nya utmaningar ;) Så idag känns det och i morgon lär det kännas ännu mer.

Hoppas ni får en fin dag! :)


Saga gjorde pannkakor häromdagen :)


Glad tjej med sitt lördagsgodis :)


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Mmm... Pannkakor! Inte dåligt av lilltjejjen =)

2012-03-18 @ 14:04:39
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0