min lilla busunge,


Hoppas allt är bra med er?
Med oss är det bra, Saga är fortfarande lite snorig och hostig men annars är det bra. Ht on verkar inte speciellt hängig eller så, så det är ju skönt!
Vi har ätit lite frukost och sitter nu i soffan och kollar på barnprogram och jag dricker lite kaffe.
Ute SNÖAR det? Ne nu får det räcka, vi har ju haft så underbart väder ett tag nu. Trodde att våren var på gång nu, men så fel man hade tydligen.. 

Idag ska vi eventuellt träffa en kompis och hennes son och sen ikväll kommer mamma hit en stund och jag ska springa upp och träna lite, ska bli skönt!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan plocka i ordning lite här hemma då en viss liten dam levt loppan här under morgonen och rivit ut det mesta hon kommit åt, busunge ♥

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0