Lördagsmys <3

Ett härligt magpass blev det, körde lite nya övningar och det lääär ju kännas i morgon hehe. Men det ska det ju göra!
Och fina naglar fick jag med! Malin är så himla duktig :)

Och Saga hade haft det jätte bra hos sin mormor under tiden :)
När jag var färdig med naglarna kom dom och hämtade upp mig och så åkte jag och saga hem..
När vi kom hem blev det lite käk och sen kom Bella och jonte hit och drack lite kaffe med mig och busade med saga :)

Sen blev det Pippi Långstrump och lite lördagsgodis till saga, men nu har hon gått och lagt sig för en liten stund sen.. Bella stannade kvar här och vi har lite lördagsmys. Kollar på gladiatorerna och unnar oss lite chips & godis. Man får faktiskt vara lite onyttig och unna sig något ibland ;)

Hoppas ni har en fin lördagkväll <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0