Kan det va såhär bra?

Godmorgon mina fina läsare ♥
Har ni sovit gott?

Första natten när medicineringen är igång...
Jag har sovit helt okej, vaknat några gånger vilket jag inte brukar göra. Men somnat om och sovit riktigt gott i mellan. Vaknade upp i morse och kände mig inte alls sådär trött som jag brukar. Det brukar vara en kamp för mig att ta mig upp på morgonen, jag har alltid varit såååå morgontrött. Men i morse fanns inte den extrema tröttheten där, utan kände mig rätt utvilad faktiskt. Hur underbart är inte det? Det har ju liksom typ aldrig hänt tidigare.

Saga kom in till mig och sa - " mamma jag vill titta på pippi " ( hon fick massor nya pippi filmer igår )
Så jag gick upp och gjorde i ordning en flaska välling och satte på pippi åt damen.
Själv la jag mig i sängen en liten stund till bara för det är så mysigt att ligga och dra sig en stund under det varma täcket. Men nu är jag uppe, har fått frukost, medicin och vitaminer i magen och dricker nu en kopp kaffe.
Vet inte vad vi ska hitta på idag? Har ingenting planerat.. Så vi tar nog dagen som den kommer.

Hoppas ni får en fin dag ♥


Den här otroligt fina skinnjackan fick Saga igår av sin mormor, tack ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0