Halloj sötnosar!

Sitter på bussen in till stan för att ha möte. Ska få min nya medicin som kommit. Hoppas denna kommer att funka bra nu, har ju testat endel och ingen har funkat så värst bra. Så vi blev tvungna att söka licens för den här nya
medicinen och den blev godkänd. Så ska in och hämta medicinen nu.
Efter det ska jag hem igen och hämta trollet, sen till pappa och käka middag och sen ska jag lämna saga hos Linus och dom och sedan övningsköra med pappa. Har ju fått mitt körkortstilöstånd nu så jag kan börja köra. Ska bli skit kul!
Så denna dag är fullspäckad. Blev ju även träning i morse, lite segt idag för har träningsvärk sen igår haha. Men det gick ändå, jag ger mig inte för lite träningsvärk ;)

Hoppas ni har det bra i det underbara vädret! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0