Godmorgon.

Fast morgonen har inte varit så god. Var ruskigt trött i morse ( är fortfarande ), ville verkligeninte gå upp ur sängen. Så låg och snoozade så länge jag bara kunde.
Saga hon var uppe i natt och härjade, hon skulle kissa på toaletten o greja. Så det var bara att gå upp med henne. Vill ju liksom inte neka henne att kissa där när hon är så duktig och gör det. Så efter lite stök och bök somnde vi om igen sen..
Träningsvärk har jag med, låren och rumpan - aj aj aj! Men det är bara bra för då tog mitt pass igår.
Idag är det bara att köra på igen, det är överkropp idag vilket jag inte är så förtjust i eftersom jag är så himla svag i mina armar. Men då är det ju bra att jag tränar upp dom så jag blir stark he he. Men jag funderade på om jag skulle byta och köra mage/rygg idag och köra överkropp imorgon istället. Men vi får se, får se hur jag känner när jag väl är där uppe.. Tror inte det blir något på bandet idag, väntar nog med det tills jag träffat & pratat med min sjuksköterska idag. Inget kul när det känns som hjärtat går i 450 och ska hoppa ur kroppen liksom. Men förhoppningsvis är det ju bara nu i början.

Har precis ätit min goda frukost. Fiberhavregrynsgröt med hallon i tog jag idag, och mums vad gott det var. Och sen min super goda proteindrink över, smaskens! Och självklart kaffe till, så nu ska jag dricka upp kaffet och sedan klä på oss och traska upp med Saga till dagmamman.
hoppas ni får en fin dag :)


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Vad kör du för proteindrink som är god? Har inte lycktas hitta nån som smakar bra... =P

2012-03-20 @ 09:33:04
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0