Godmorgon sötnosar :)

Jag ligger i sängen och drar mig lite, ska när som gå upp och fixa frukost. Magen börjar kurra!
Saga sitter och kollar på barnprogram :)
Idag är det ju torsdag och ingen dagmamma för saga utan det är mamma och sagis dag <3
Har ingenting planerat förutom att gå bort till Meddo och städa lite.
Funderar på att ta tag i hemmet lite, städa och kanske rensa bort lite skit. Rensa lite bland sagas kläder och sälja iväg. Har så mycket som inte används eller blivit för smått. Så ska nog fixa med lite sånt idag.

Idag är det ju även vilodag från träning. Även fast jag vill träna så måste min kropp få vila lite också, har träningsvärk lite här och där så passar bra med lite vila.
Det är så kul för jag börjar redan se lite resultat och då blir man ju ännu mer taggad! Det är skit kul :)
Jag tar bilder varannan vecka, som jag sen tänkte lägga upp här lite då och då så ni får se att det faktiskt ger resultat :)
Så kanske någon mer blir lite peppad på att börja träna!
Jag kan verkligen rekommendera till er som vill/tänkt börja ATT GÖRA DET! För det är så himla roligt och man mår så himla bra! Träningen har verkligen gjort massor för mig, känner en stor skillnad på både mående och humör. Det är underbart :)

Nej nu blir det frukost!
Vi hörs sen :)



Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Måste komma igång och träna igen! Gör verkligen under! hållt upp nästan en månad nu.. :(

2012-03-15 @ 09:35:36
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0