Godmorgon mina fina

Hoppas att ni mår bra? :)
Vi mår bara bra här hemma.
Saga vaknade ovanligt tidigt idag, strax innan halv 7. Hon brukar sova till minst halv 8-8. Men vi låg och drog oss i sängen ett bra tag innan vi gick upp. Kollade lite barnprogram och sagis drack välling.
Men nu har vi varit uppe ett tag, käkat lite frukost och nu dricker jag en kopp kaffe och slappar lite i soffan.

I eftermiddag ska vi upp till badet, saga ska bada med sin mormor & morbror och jag ska träna. Ska bli skönt!
Innan dess får vi se vad vi hittar på, blir nog att gå ut en sväng i det fina vädret.

Saga har blivit så duktig och kissar på toaletten minst 1 gång om dagen nu. Hon kommer och säger att hon är kissnödig och så sätter jag henne på toan och hon kissar. Min duktiga tjej <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0