Godkväll godingar!

La mig precis i sängen och tittar på tv.
Saga gick och la sig vid halv 8 ungefär och sovit sen dess, hon var jätte trött och somnade nästan direkt. Inte blivit några fler spyor och hoppas inte det kommer några fler heller! Vill ju att min lilla tjej ska vara pigg och må bra <3 hoppas hon får sova hela natten så hon är pigg & kry i morgon!

Jag har legat på hel spänn i soffan hela kvällen, gått och kollat till saga då och då. Så fort jag hört något har jag sprungit in till sagas rum för att se så hon inte spyr. Är så rädd att hon ska spy i sömnen eller något, så känns lite små läskigt att somna! Vill ju hålla koll på min lilla skatt <3 men tror inte det är någon fara, förhoppningsvis är det över nu! Håller alla tummar jag har :)
För jag behöver verkligen sova, är skit trött!

Godnatt, vi hörs i morgon <3

Gjorde lite mysigt åt saga framför TVn förut. Mammas fina tjej <3



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Stackars liten, hoppas det snart går över!



Vad ska ni hitta på idag då?

2012-03-25 @ 08:41:33
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Klara

Hej! Jag hittade din blogg på blogstart, så jag vill passa på att tipsa om en helt ny trafikbytessajt. Om man registrerar sig via länken har man chans att få livstids gratis platina-medlemsskap (ungefär som VIP, de 100 första får det). http://www.merbesokare.com/signup.php?2041

Hoppas du har haft en bra helg!

2012-03-25 @ 09:46:43
URL: http://argaklara.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0