Friday

Ja då var det fredag igen då.. Går inte veckorna ruskigt fort? Det tycker iallafall jag.
Det har varit en lugn morgon här, vi har käkat frukost, kollat lite barnprogram och degat lite med playdoodegen.
Jag glömde köpa kaffe igår så vi har precis varit i affären och köpt det, så nu sitter vi och fikar lite. Känner att jag behöver lite kaffe i mig innan vi kan hitta på något haha.
För är sugen på att hitta på något idag, får se om någon vill leka med mig och Sagis idag :) 

Igår hade vi besök av Maria & lille Sebastian, jätte trevligt! Han är så söt lilla sebbe :) Saga blev plötsligt så himla stor när man såg dom två tillsammans hehe.
Sen vid 5 kom mamma hit så sprang jag upp och tränade en snabbis, blev inte så jätte mycket för hade inte så mycket tid på mig, men bara känslan av att varit där är skön tycker jag.
Skulle få träna nångång i helgen med :)

Nu ska jag fortsätt hälla i mig kaffe och sedan fixa lite lunch och sen får vi se vad vi hittar på :)



Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Denna veckan har gått sjukt fort!

2012-03-09 @ 21:47:35
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Jonnie

haha va söta :)

2012-03-14 @ 15:47:17
URL: http://www.Alwaysfabulous.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0