extra energi & ork.

Har precis s t o r s t ä d a t, torkat & dammat av allt, dammsugit, torkat golven, diskat och tvättat alla sängkläder plus massor annan tvätt. Så skönt när man får ett ryck och gör allt! Vet inte om det kanske är min medicin som ligger bakom det haha, för det är ju första dagen med nya medicinen idag och känner faktiskt att jag har lite extra energi och ork idag. Så kan mycket väl vara den jag känner av, h o p p a s det för såhär pigg skulle jag vilja vara varje dag!
Det är så skönt när städning o allt är klart. Så nu är allt rent och fint och det luktar fräscht i hela lägenheten.
Så nu satte jag mig ner en stund och drack en kopp kaffe. Och nu vaknade även min plutt som har legat i vagnen och sovit en stund.

Så nu ska vi nog äta lite mellis och sen om ett tag kommer mamma förbi på en kaffe :)
Och efter det ska vi springa bort till Meddo och städa lite. ( blir mycket städ idag haha )
Sen ikväll ska jag bara slänga mig på soffan och ta det lugnt, lär nog vara rätt trött ikväll!




Tjejen som älskar broccoli :)




Kommentarer
Jonnie

verkligen :) ja här flyter allt på som de ska

2012-03-15 @ 15:57:07
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Lotta, mamma till Lucasl

Hej ville bara säga att jag nu lagt till din blogg på min nya bloggs bloglovin! Kommer alltså fortsätta att följa dig! =)

2012-03-15 @ 18:09:00
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0