Det går bra nu, yeah!

Morgonen började med ett besök hos tandläkaren, lagade ett hål. Usch inget roligt, gick därifrån med halva ansiktet bedövat kändes det som. Men nu börjar det släppa.
Linus kom ner och var här med saga medans jag var iväg, eftersom det var redan vid 8 jag hade tid så var det lite tidigt att gå till dagmamman innan.

När jag sen var färdig gick jag hem och så traskade vi upp till dagmamman med Saga och sedan gick jag och tränade. Gick riktigt bra idag, 35 min på bandet och sen styrka. Kändes riktigt bra när ja gick därifrån! Det går fan bra nu, ursäkta språket hehe. Men jag älskar verkligen träningen!
Efter träningen Gick jag ner till Meddo och städade, har börjat städa där 2 gånger i veckan. För er som inte vet vad Meddo är så är det där man solar. Och efter jag städat solade jag en stund.

Nu halvligger jag i soffan, har precis käkat lunch och dricker nu en latte.
Ska hoppa in i duschen snart och sedan traska upp och hämta hem mitt lilla troll :)

Hoppas allt är bra med er!



Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Sötunge! :)=

2012-03-13 @ 23:03:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0