Bullmamman har varit i farten.

Godmorgon sötnosar :)
Har ni sovit gott?

Här hemma har vi sovit som stockar, iallafall jag! Sovit super skönt hela natten.

Bella kom hit igår kväll och hade myskväll med mig och sov även här.. Vi bakade bullar och tittade på desperate housewifes & Bigbrother. AS GODA bullar blev det, farligt farligt! Ska försöka att inte äta alldeles för många, men kan tyvärr inget lova för bullar är ju sååå gott.  Och det är inte så ofta jag bakar så ;)
Bullmonstret Saga blev jätte glad i morse när hon såg att det stod påsar med bullar på diskbänken, och det visste jag att hon skulle bli för hon älskar ju bullar.
Gjort iordning en påse som jag tänkte hon skulle ta med till dagmamman så kunde dom smaska lite till melliset.

Bella hon åkte för en stund sedan till skolan och jag äter lite frukost, Saga vill som vanligt inte ha så får sitta själv.
Ska dricka lite kaffe och sedan göra oss i ordning för att gå och lämna Saga.
Sen blir det gymmet och mörda magen lite, sen i eftermiddag ska jag på möte i stan och sen ikväll utvecklingssamtal.
Hoppas ni får en fin dag! :)


Kommentarer
Lisa, studentliv och politik

Har en liten debatt på bloggen som är speciellt intressant för föräldrar och framförallt blivande föräldrar. Är det rätt att "belöna" familjer som skaffar barn med 10000? Debatt pågår i kommentarsfältet :)

2012-03-28 @ 08:40:06
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Mmmm, å jag som är så hungrig! Hade varit gott med en bulle! =)

2012-03-28 @ 18:34:58
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0