i hate this day !

Usch idag är det en hemsk dag, en dag då allt känns skit rent ut sagt. En riktig depp dag med andra ord.
En dag då man bara skulle vilja ha en axel att gråta ut på, få en stor varm kram och få höra - " det kommer bli bättre, allt kommer ordna sig "
Men jag vågar inte gråta inför någon, jag vågar inte prata om det jag går och tänker på och hur jag känner. Jag vågar inte visa mig svag, därför lägger jag på min mask och håller allt inom mig istället. Jag vet att det är fel, men det är sån jag är jag kan inte riktigt hjälpa det. Men nångång måste jag ta bort den där fula masken och släppa på allt, för jag känner ju hur dåligt jag mår utav den, jag behöver få ur mig allt men jag fattar inte varför det ska vara så svårt?

Det är tur att jag har min älskade dotter här hemma som gör mig på någorlunda bättre humör iallafall. Utan henne hade jag aldrig klarat detta ♥


Kommentarer
Lisa, studentliv och politik

Titta gärna in och lämna en kommentar om betygssystem som jag bloggat om tidigare idag, vore jättekul att höra vad andra tycker om det :)

Kram

2012-01-22 @ 16:55:21
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Angel

Jag vet hur jobbigt det kan vara eftersom jag själv är i samma sits. Jag hatar att känna mig svag inför andra, precis som du. Men det kommer bli bra! Kanske inte idag, kanske inte imorgon - men förr eller senare kommer du känna hur allting är bra igen! Jag har sträckt mig om ryggen och tagit tag i att prata med någon om det, och jag rekommenderar det verkligen! Även om det är superjobbigt! Jag sökte runt på internet efter olika telefonnummer till hjälpjourer man kan ringa om man vill prata med någon, och det är vilka random personer som helst. Det har hjälpt mig jättemycket så jag rekommenderar det som sagt. Det är jätteskönt att få ur sig det man går runt och bär på. Du kommer bli bra förr eller senare, det lovar jag!



Ta hand om dig!

2012-01-22 @ 16:58:32
Anonym

<3 finns alltid för dej <3

2012-01-22 @ 16:59:32
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ja gör det. Kolla när dem har något bra erbjudande. Jag har Canon EOS 550D och jag är jätte nöjd mned den. Den har nog gått mycket ner i pris då det kommt en nyare variant. :)



Lycka till med sparandet! :)

2012-01-23 @ 09:09:54
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
Sofie - Mamma till två små

Förstår hur du tänker där.. Man vill inte visa sig svag och man vill inte visa att man inte orkar och inte kan..



Hoppas du har någon som du kan gråta ut och finna trygghet och styrka hos..

2012-01-23 @ 21:29:11
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0