KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK

Jag blir helt varm i hjärtat när jag tänker på hur fina människor jag har runt omkring mig. Dom finaste människorna som finns! Sånna som ställer upp till 110% och alltid finns där när man behöver dom, dom är verkligen Ä K T A ♥ Människor med ett S T O R T hjärta av guld.
Och jag & Saga är så lyckligt lottade som har er ♥
Och jag hoppas att ni vet hur mycket jag uppskattar det ni gör för oss, hur mycket det betyder för mig..
Hade jag kunnat hade jag gett er hela världen, för så mycket uppskattar jag det ni gör. (men nu är jag inte miljonär så kan tyvärr inte köpa hela världen) Men sen handlar det heller inte om att ge " saker " till varandra, utan det handlar om att bry sig om och finnas där för varandra, bara vara en del av varandras liv.
Och jag kommer hålla i er alla HÅRT, för jag vill aldrig förlora er!


Kände bara att jag ville skriva lite, för jag vet att att dom som denna texten handlar om läser min blogg. Och ni vet vilka ni är!
STOR KÄRLEK TILL ER ♥


Kommentarer
Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

Ny tävling på bloggen! 8 stycken har chansen att vinna en onepiece, var gärna med och tävla :D kram

2012-01-18 @ 19:55:12
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0