motivationen finns inte

Jag vill inte att detta ska bli någon depp blogg, det är absolut inte meningen. Men ibland behöver man få ur sig lite på något sett och då är bloggen ganska bra till det. Men ska försöka skriva lite mer positiva och roliga inlägg framöver. Men just nu är jag inne i en liten tråkperiod och så är det ibland, man kan inte alltid vara glad.
Och när det är så har man inte direkt någon motivation till att blogga heller! Ingenting känns direkt kul.
Mne vi får hoppas det vänder snart så jag kan ta tag i bloggandet igen på riktigt!

Sen känner jag att det inte är så kul att blogga när man inte kan lägga upp några fina bilder, mobil bilder är ju värdelöst tycker jag. Jag vill verkligen ha en systemkamera! Ska försöka spara ihop till en.
Nej nu ska jag gå och hämta mitt älskade hjärta, vi hörs!


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Man får vara lite nere ibland,.. :)

2012-01-23 @ 21:50:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0