Jag drömmer om en resa till något varmt land !

Fy så kallt det är ute idag.. Det bara stack i kinderna när jag gick med Saga till dagmamman förut, b u r r !
Så påvägen hem slängde jag mig i solariumet och drömde mig bort till något varmare land. Fatta så skönt att ligga på en strand någonstans och bara glassa i solen. U N D E R B A R T

När jag kom hem satte jag mig vid datorn, skickat iväg lite mail och ringt lite samtal.
Snart ska jag ta mig en dusch och sedan fixa i ordning lite lunch tänkte jag, sen blir det väl att fixa & dona lite här hemma innan det är dags att hämta fisen ♥




Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Sol och värme hade inte varit fel nu nej..

2012-01-30 @ 21:25:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0