" jag älskar dig "

Godmorgon!
Idag ville Saga ta en liten sovmorgon, och jag tyckte att hon skulle få sova om hon var trött så jag ringde upp till dagmamman och sa att vi kom lite senare. Så när klockan var ca 09.15 slog Saga upp sina fina blå. Då frågade jag om jag fick en kram, det fick jag och så säger hon " jag älskar dig " ååh härliga unge, kan man få en finare start på dagen? ♥ Sen fick hon lite välling och sen fixade vi i ordning oss och traskade iväg.

Nu är jag hemma igen och har precis ätit en goood frukost. Ägg & Bacon, ett glas juice och en stor latte.
Ska snart göra mig i ordning lite och sedan ta mig in till stan för att gå på ADHD-utbildningen.
Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Finaste orden i världen...

2012-01-31 @ 14:26:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0