Instagram och twitter

Nu var det några dagar sedan jag skrev något här, kände att det var på tiden nu.. Jag vill så gärna blogga regelbundet men vet inte varför det ej blir så.
Måste nog ta och fixa en ordentlig kamera, mycket roligare att blogga med lite fin bilder och det blir ju roligare för ett också. Nu blir det ju bara bilder tagna med min mobil, men det får duga så länge :)

Ni som vill kan även följa mig på instagram och twitter, där heter jag jjhammarstrom

Nu ikväll har Bella och Becca varit här, har suttit i soffan och snackat massor skit. Har varit jätte mysigt!
Saga hon slocknade förut vid halv 9 ungefär och sover nu som en stock..
Jag har precis lagt mig i sängen och kollar lite på någon film som går på 3an, ska väl ta och sova jag med snart..

Hoppas allt är bra med mina fina läsare <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0