Godmorgon ♥

Vi vaknade för ett tag sedan och har precis haft lite frukostmys framför tvn, som ni kanske förstår är det ingen dagmamma för Sagis idag. Hon går ju bara mån, tis, ons. Så nu har vi fyllt på magarn så nu är det full rulle, iallafall på Saga. Jag önskar att man själv hade sådan energi direkt på morgonen, gud så skönt det skulle va!

Idag är det ju ur trist väder ute, blä! Regnar, grått & trist! Så idag får det bli en hemma mys dag, bara mitt hjärta och jag ♥
I eftermiddag kommer min pudding Malin hit, blir väl lite kaffe & skitsnack skulle jag tro. Härligt! :)


Jag är lite sugen på att fixa om min blogg lite, alltid kul att förnya den lite ibland.. Får se om jag får någon tid under dagen och pilla lite med den, får passa på när Saga sover sen..

Hoppas allt är bra med er ♥


Kommentarer
ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: det heter "lainie day" :)

2012-01-12 @ 11:51:29
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0