Födelsedagskalas.

Halloj!
Hur mår ni?

själv mår jag bra, börjar bli riktigt trött bara. Saga var uppe och nattsuddade inatt, halv 12 vaknade hon och somnade inte förens vid 4. Så idag är man lite små seg kan jag säga haha.

Vi har varit på kalas idag, min kusin fyllde år. Så vi har tillbringat kvällen där med massor gott fika och alla barnen har lekt. Mycket trevligt!
Vi kom hem för ett tag sedan och då var det bara på med pyjamasen och lite välling i magen för Saga och sedan bums i säng. Så nu sover hon sött, hon var helt slut för hon somnade redan i bilen påväg hem..
Själv halv ligger jag i soffan och tar ett glas vin och äter lite godis - mums! Blir snart sängen för min del också, är som sagt vääääldigt trött.

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en härlig lördag!


Har tagit ut löshåret så nu är man korthårig igen. Mitt hår måste få vila lite nu från löshåret ett tag.


Kommentarer
MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Hej!

Gillar du Lundmyr Of Sweden? Då måste du bara delta i min tävling som kommer upp kl.00.00 inatt. :) Priset kommer från Lundmyr of Sweden.



Kram

2012-01-07 @ 23:52:08
URL: http://overleva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0