En trött mamma säger tack för idag!

Slänger bara in ett kort inlägg för jag är sååå trött så tänkte ta och krypa ner i sängen faktiskt och glo lite tv och sedan sova tidigt!

Dagen har varit bra, Saga har varit hos dagmamman och jag har suttit här hemma och ringt massor samtal o sådär. Sånt som måste göras ibland.
Efter att jag hämtat Saga så följde vi med Carro och Bella till stallet en sväng, lika mysigt som vanligt och Saga verkligen stor trivs där uppe. Hon springer runt och busar med katterna och hjälper till lite att mocka o sådär. Min lilla stall tjej ♥
Sen när vi kom hem därifrån fixade jag klart med maten som jag redan hade förberett under dagen, blev en suuuuuuper god köttgryta idag som har fått stå och små puttra under dagen och den blev verkligen suuuuuper god! Det tyckte även Saga och smaskade i sig ordentligt.
Kanske skulle börja dela med mig av lite recept o sådär? Eller jag går själv aldrig efter recept men ni kan ju få mina, om ni vill ? :)
Efter maten kom mamma förbi på en fika, hon hade med sig semlor - mums!
Så vi har suttit och fikat och pratat lite..

Nu har jag precis lagt Saga och tänkte själv lägga mig också...
godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0