Underbara väder, snälla stanna!

Jag och Bella fick ett litet ryck sent igår kväll och ville ses så hon packade sin väska och traskade ner hit för att kolla bigbrother med mig och sova här - mys!
Jag hade redan krupit ner i sängen eftersom jag ej var på så bra humör, men humöret vände snabbt när min sötis kom hit ♥
Så jag gick upp igen och så fixade vi lite morötter och dipp och myste i soffan till Bigbrother.

Och i morse när man vaknade var det ju strålande sol ute och underbart väder. Så vi käkade lite frukost och sedan tog vi på oss och gick ut, gick förbi VC för jag skulle lämna lite prover och sedan traskade vi en sväng till affären o sådär.
Verkligen hur skönt som helst ute, i solen är det ju riktigt varmt! U N D E R B A R T.
Kan det inte fortsätta såhär nu? INGEN MER SNÖ!

Bella åkte hem och vi gick också hemåt. Fixade i ordning lite lunch och nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe.
Saga ska sova en stund nu tänkte jag, och jag tänkte ta och städa lite.
Jag är riktigt sugen på att träna, men får se om jag kanske kan få till en liten stund i helgen.

Vad hittar ni på idag? :)


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Ja nu vill vi ha vår och lite värme och SOL! Hade sol och fågelkvitter här hemma så hoppas det är på gång nu..

2012-02-24 @ 13:34:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0