U N D E R B A R T !

Hallå godingar :)

Hur mår ni?

Jag mår faktiskt toppen!
Dagen började med att jag lämnade pluttan hos dagmamman, sen gick jag förbi gymmet och ställde mig på bandet i 30 min.. Gick i raskt tempo och även lite joggning. Det är så himla skönt, och jag känner mig så mycket lyckligare på något sett nu när jag börjat röra på mig. U N D E R B A R T !
Man blir typ beroende, man vill gå upp till gymmet hela tiden haha.

Och jag längtar tills jag får mitt tränings och kost schema så jag kan börja köra på riktigt. Ser verkligen fram emot det! :)

Jag har precis fått i mig lite lunch, och dricker nu en kopp kaffe. Ska sätta mig och fixa med lite designer nu, ska bli kul :)

Hoppas ni alla mår bra! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0