träningsvärk från helvetet

Godmorgon :)

Idag vaknade jag som jag trodde med fetaste träningsvärken haha. Verkligen i heeeela kroppen! Men det är samtidigt skönt för då vet man ju att man jobbat med kroppen lite. Jag skulle igentligen vilja gå upp till gymmet idag också och gå lite på bandet o sådär men idag går det inte för min lilla älskling är ju hemma idag. Så blir massor med mys med min lilla älskling ♥ Torsdagar är ju min favorit dag!
Dom borde ha nån liten lekhörna/barnpassning på gymmet, endel gym har ju det. Typ sådär som finns på ikea att man kan lämna in sitt barn så dom får leka lite medans mamma rör på fläsket haha. Men tyvärr finns ju inte det här!
Men i morgon ska jag på ett pass med mamma, då ska pluttan få busa med Linus under tiden.

Vi har precis fått i oss lite frukost, blev mannagrynsgröt idag. Det var länge sen jag åt, och det är ju så gott! Och det tyckte även Saga. Och nu sitter vi i soffan och kollar lite tv och jag tar mig en kopp kaffe :)
Och nu hämtade Saga borsten och ska agera frisör på mamma här, så måste sluta skriva nu :)
Hoppas ni mår bra ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0