På bättringsvägen, jippie!

Ligger på soffan under en filt med en kopp kaffe och tittar på tv.
I morse gick jag upp med pluttan till dagmamman så hon skulle få leka av sig några timmar. Jag har ju varit en väldigt tråkig mamma dom senaste dagarna eftersom jag ej mår bra, så även fast jag igentligen inte orkade gå så gjorde jag det ändå för sagas skull så hon får ha lite kul idag :) även fast det var svin kallt så var det skönt att få lite frisk luft.

Jag känner mig lite bättre idag men huvudet känns fortfarande tungt och näsan är täppt..
Tänker ligga här en stund till sen försöka ta tag i lite städning, iallafall diska och plocka iordning lite. Får panik när det är stökigt haha.

Vad hittar ni på idag? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0