Man måste även leva.

Hallå :)
Hoppas ni har haft en härlig helg!


Min helg har varit toppen!
Fredagen blev mycket lyckad, hade en super rolig kväll ute. Kan inte gå fel när man är med Malin, vi har alltid så kul tillsammans!
Sen på lördagen var man ju lite småseg, inte speciellt bakis utan mer trött för man kommer i säng sent o sådär.
Men det var det värt!

Sen vid 12-1 kom pluttan hem igen, gud man hinner verkligen sakna henne på en dag sådär. Så det var skönt att få hem min lilla skatt igen.
Vi tog det mest lugnt, både hon och jag slocknde en stund i min säng hehe. Det var faktiskt rätt skönt!
Framåt kvällen kom pappa förbi och hade lite lördagmys med oss, han hade köpt med sig lite gott och så satt vi i soffan och tittade på tv. Mycket trevligt!
Jag ska faktiskt erkänna att jag med smakade lite chips, så i morgon blir det extra hårt på gymmet.
Nevars, man måste få äta något onyttigt ibland också. Det är ju inte så att jag bantar eller så, utan vill bli mer nyttig och röra på kroppen. Och SJÄLVKLART kommer jag att äta onyttigt nångång ibland, man måste ju även leva liksom.

Ikväll kommer Bella hit, vi ska kolla på bigbrother och ha lite mys. Hon sover även här och hänger med upp till gymmet i morgon, kul!
SOM JAG LÄNGTAT efter gymmet, ska bli skönt som tusan. I morgon ska jag även gå igenom mitt träningsschema, ska bli kul!

Nej nu ska jag snart väcka fisen och ge henne lite mellis och sedan försöka få med henne ut en sväng!


saga ville absolut inte gå ut på förmiddagen, hon skulle bara stå här och plaska och greja.


Kommentarer
Mallan

<3

2012-02-19 @ 17:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0